0
0,00  0 prekių

Krepšelyje nėra produktų.

Pirkimo-pardavimo taisyklės

Užsakymas

Jūsų užsakymas bus įvykdytas per 24–36 valandas. Mes nesiunčiame prekių savaitgaliais. Kartais užsakytų prekių likutis būna nepakankamas. Jei prekė išparduota, apie tai Jums pranešime el. paštu ar telefonu. Galite pasirinkti pasikeisti prekes į kitas arba prekės užsakymas gali būti panaikinamas ir pinigai grąžinami.

Visi užsakymai išsiunčiami pirmadienį – penktadienį. Užsakymai išsiunčiami per kurjerių tarnybą arba registruotu paštu. Perėję prie atsiskaitymo galite pasirinkti pristatymo kainą ir būdą. Kai užsakytos prekės bus išsiųstos, gausite sekimo numerį ir patvirtinimą, kuriame pateikiama išsami informacija apie užsakymą. Jei turite klausimų apie savo užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu hello@synergysupply.lt ar telefonu +370 654 47 694

Pristatymas

Visi užsakymai pristatomi nuo pirmadienio iki penktadienio. Vietiniai užsakymai siunčiami per Venipak, o tarptautiniai – per Venipak arba Lietuvos paštą. Siuntimo kainą ir parinktis galite pasirinkti atsiskaitydami. Išsiųsdami gausite sekimo numerį ir patvirtinimą, kuriame bus nurodyta užsakymo detalė. Jei turite klausimų dėl užsakymo, susisiekite su mumis el. paštu hello@synergysupply.lt arba telefonu +370 654 47 694.

Prekės pristatomos naudojantis Venipak (www.venipak.lt) kurjerių paslaugomis Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Švedijoje, Danijoje. Į Kuršių Neriją prekės pristatomos naudojantis Omniva (www.omniva.lt) kurjerių paslaugomis. Visos kitos tarptautinės siuntos yra siunčiamos registruotu paštu. Prekės pristatomos tiesiai pirkėjui į namus ar biurą, prieš tai suderinus laiką su vairuotoju, dėl to būtina nurodyti tikslų telefono numerį, kuriuo galėtų susisiekti vairuotojas. Siunta kurjeriu Lietuvoje įprastai nukeliauja per 2-4 darbo dienas. Pristatymo terminai kitose šalyse: Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Švedijoje, Danijoje: 7-10 darbo dienos; kitos šalys – 14-28 darbo dienos. Taip pat yra galimybė prekes atsiimti UAB Synergy Supply buveinėje, adresu xxxxxxxxxxxx. Kad prekės jau yra parduotuvėje ir paruoštos atsiimti yra pranešama elektroniniu laišku.

Pristatymo kaina

Lietuvoje prekės pristatomos nemokamai perkant daugiau nei už 55 Eur. Kitais atvejais pristatymo kaina: Kurjeriu: Lietuvoje – 4.99 Eur; į Latviją Estiją Lenkiją – 9 Eur; į Suomiją, Švediją, Daniją – 16 Eur. Paštu: į kitas šalis – 10 Eur.

Grąžinimas

Visą informaciją apie prekių grąžinimą bei garantinį aptarnavimą teikiame telefonu +370 654 47 694 arba el. paštu xxxxxxxxxxxxxx. Daugiau informacijos bei galimas papildomas sąlygas rasite žemiau.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.

Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Baldų grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime juos nemokamai per 5 darbo dienas, nebent susitarta kitaip.

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
  • Prekė negali būti naudota.
  • Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.

24 mėn. kokybės garantija

Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija. Pagrindines prekės savybes ir taikomą garantinį laikotarpį rasite prie kiekvienos prekės esančiame savybių aprašyme arba garantiniuose talonuose.

Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti bei neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.

Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos

  • Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
  • Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
  • Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
  • Baldai nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Garantijos suteikimo procesas

Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu hello@synergysupply.lt ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 15-45 kalendorinių dienų nuo pretenzijos užregistravimo dienos. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisyme, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 24 mėnesius nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška, arba grąžiname sumokėtus pinigus. Grąžinamas prekes atsiimame per 5 d.d. nemokamai.

This is a block of text. Double-click this text to edit it.